четвер, 29 січня 2015 р.

Я УКРОПчик!


-          Хто ти, хлопчику малий?
-    Українець молодий!
     Я сокіл, я бистрозор,
     Жовто-синій мій прапор.


Як відомо, в часі війни діти дорослішають набагато швидше. Хто  ще рік тому міг би здогадатись, що така доля дістанеться і нашим українським хлопчакам. Сидячі в компютері за «Танки on-line» не один з них мріє про кабіну справжнього Т-64 там на передовій, в АТО. Адже за плечима Україна – наша найдорожча Батьківщина, іншої такої в цілому світі не знайти! От і дорослішають наші хлопці на очах!
Щоб підтримати маленьких патріотів міська бібліотека для дітей оформила викладку літератури «Я УКРОПчик!». Вони нас так назвали. Але укроп - це суцвіття, що відлякує колорадського жука, загони квіточок і зернинок які складаються в армію!

Тож будьмо мужніми! Хто не пережив війну, той не вміє по - справжньому цінувати мир!
Слава Україні! Героям слава!

Немає коментарів:

Дописати коментар