четвер, 3 березня 2016 р.

Ні! Я жива, я буду вічно жити.

Провідною зорею світить нам сьогодні могутній талант Лесі Українки, всесвітньовідомої поетеси. З нагоди 145 річниці від дня її народження в Народному домі смт.Гірник відбувся літературний вечір «Славна дочка Прометея». 

Під час заходу звучали чудові вірші поетеси «Надія», «До мого фортепіано», «Стояла я і слухала весну», «Хотіла б я піснею стати». Ведучі учні загальноосвітньої школи №6 Б.Маяк і П.Коваль розповіли про життєвий і творчий шлях генія України. 
Тему про історію кохання та страждання Лесі Українки висвітлила бібліотекар філії №6 Любов Лемеха. 
Радувала присутніх хореографічна композиція «До лісової пісні» у виконанні Я.Гаращук і М.Коляди (хореограф І.Побережник). 
Ансамбль «До-мі-сольки» під керівництвом О.Паралюш співали пісні на слова Лесі Українки. Зачарували присутніх пісні «Місяць яснесенький», «Улюблена пісня Лесі Українки» у виконанні О.Баланик (акомпоніст М.Василишин). 



На завершення заходу була представлена книжково-ілюстративна виставка «Вогонь від іскри Прометея», яку підготували бібліотекарі філії №6.



Любов Лемеха                                                                             
бібліотекар філії №6

Немає коментарів:

Дописати коментар