вівторок, 20 серпня 2013 р.

Ініціатива «Комп’ютерна залежність чи розвага»?

Останніми десятиліттями все більше дітей залучається до користування комп'ютерною технікою. Педагоги підтверджують, що ознайомлення з комп'ютером сприяє засвоєнню знань, він є одним із засобів розвитку інтелекту в цілому. Крім похвал комп'ютеру, необхідно також пам'ятати, що комп'ютерні ігри та ситуації, які ними спричинилися, — це віртуальна реальність, а життя, як відомо, може поставити такий «експеримент», який не зможе придумати жоден програміст. Робота з комп'ютером і комп'ютерні ігри супроводжуються  також нервово-психічним напруженням, яке тим небезпечніше, чим менша за віком дитина.  Під час опитування дітей понад 60 відсот­ків зізналися, що нерідко грають довше, ніж планували. А це часто негативно позначається на навчанні.
         Бібліотека -  філія №9 не залишається осторонь цієї проблеми, тому 20 серпня 2013 року вона зібрала всіх бажаючих та небайдужих  взяти участь в ініціативі «Комп’ютерна залежність чи розвага»? Провідний бібліотекар Ольга Бондарчук підготувала і провела анкетування , результати якого показали наскільки дитина є залежною від комп’ютера.
Користувачі бібліотеки Максим Рабковський , Дмитро Ярославцев (учні ЗШ №9), Валерія Бовтюх  (навчально-виховний комплекс № 10) виступили з повідомленнями про вплив комп’ютера на фізичне та психологічне здоров’я людей.
Дослідження, що проводилося в США, виявило, що майже 80 відсотків популярних серед молоді відеоігор містять сцени насильства. Це вже не просто ігри, а навчальні засоби. А чи шкідлива така імітація насильства?  Багато хто бачить зв'язок між насильством під час ігор підвищеною агресивністю гравців. З великою зацікавленістю присутні переглянули відеоролики про те, як ігри стають справжнім наркотиком, і це одна із причин, чому в них грають місяцями або навіть роками.
     Сподіваємося, що кожен з присутніх переконався в тому, що  для гармонійного розвитку діти повинні більше читати, писати, займатися математикою, корисно бавитися на вулиці, якомога більше спілкуватися з своїми ровесниками та дотримуватися культури дозованого спілкування з комп’ютером.



Немає коментарів:

Дописати коментар