Бібліотека - філія №9 не залишається осторонь цієї
проблеми, тому 20 серпня 2013 року вона зібрала всіх бажаючих та
небайдужих взяти участь в ініціативі
«Комп’ютерна залежність чи розвага»? Провідний бібліотекар Ольга Бондарчук підготувала
і провела анкетування , результати якого показали наскільки дитина є залежною
від комп’ютера.
Користувачі бібліотеки Максим Рабковський , Дмитро Ярославцев (учні ЗШ №9), Валерія Бовтюх (навчально-виховний комплекс № 10) виступили з повідомленнями про вплив комп’ютера на фізичне та психологічне здоров’я людей.
Дослідження, що проводилося в США, виявило, що майже 80 відсотків популярних серед молоді відеоігор містять сцени насильства. Це вже не просто ігри, а навчальні засоби. А чи шкідлива така імітація насильства? Багато хто бачить зв'язок між насильством під час ігор підвищеною агресивністю гравців. З великою зацікавленістю присутні переглянули відеоролики про те, як ігри стають справжнім наркотиком, і це одна із причин, чому в них грають місяцями або навіть роками.
Сподіваємося, що кожен з присутніх переконався в тому, що для гармонійного розвитку діти повинні більше читати, писати, займатися математикою, корисно бавитися на вулиці, якомога більше спілкуватися з своїми ровесниками та дотримуватися культури дозованого спілкування з комп’ютером.
Користувачі бібліотеки Максим Рабковський , Дмитро Ярославцев (учні ЗШ №9), Валерія Бовтюх (навчально-виховний комплекс № 10) виступили з повідомленнями про вплив комп’ютера на фізичне та психологічне здоров’я людей.
Дослідження, що проводилося в США, виявило, що майже 80 відсотків популярних серед молоді відеоігор містять сцени насильства. Це вже не просто ігри, а навчальні засоби. А чи шкідлива така імітація насильства? Багато хто бачить зв'язок між насильством під час ігор підвищеною агресивністю гравців. З великою зацікавленістю присутні переглянули відеоролики про те, як ігри стають справжнім наркотиком, і це одна із причин, чому в них грають місяцями або навіть роками.
Сподіваємося, що кожен з присутніх переконався в тому, що для гармонійного розвитку діти повинні більше читати, писати, займатися математикою, корисно бавитися на вулиці, якомога більше спілкуватися з своїми ровесниками та дотримуватися культури дозованого спілкування з комп’ютером.
Немає коментарів:
Дописати коментар